Методичні розробки


Методичні розробки відкритих уроків

1. "Ремонт шатунно – поршневої  групи, заміна вкладишів шатунних і корінних підшипників"


Тема: Виконання робіт по ремонту автомобілів
Тема уроку. Ремонт шатунно – поршневої  групи, заміна вкладишів шатунних і корінних підшипників

Мета уроку:
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту шатунно-поршневої групи. Навчити встановлювати вкладиші корінних та шатунних підшипників з дотриманням правильної організації робочого місця та техніки безпеки.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
Метод проведення уроку:
1.     групова робота
2.     вправи: виконання прийомів, операцій.
3.     Вирішення виробничих операцій.

Презентація

Читати далі...



2. "Ремонт і технічне обслуговування зчеплення і гальмової системи"


План уроку № 15
Тема програми:  Ремонт і технічне обслуговування автомобіля
Тема уроку: Ремонт і технічне обслуговування зчеплення і гальмової системи автомобіля
Навчально – виховна мета:
1.       Навчальна мета: Навчити учнів виявленню основних несправностей зчеплення і гальмової системи, способам їх усунення
2.       Розвиваюча мета: Розвинути професійне мислення
3.       Виховна мета: Виховувати в учнях свідому дисципліну

Матеріально – технічне і дидактичне оснащення уроку: технічна документація: опорні таблиці; інтерактивні вправи „Впіймай помилку”, „Встанови відповідність”; плакати: „Ходова частина вантажного автомобіля”; макети: „Ходова частина вантажного автомобіля”, „Ходова частина легкового автомобіля”; інструмент : набір гайкових ключів, молоток, плоскогубці, викрутки.
Очікуваний результат: вивчити основні несправності зчеплення і гальмової системи автомобіля, способи їх усунення


Читати далі...

3. "Слюсарна справа. Обпилювання металу. Обпилювання плоских і криволінійних поверхонь"


Тема: Слюсарна справа
Тема уроку:. Обпилювання металу. Обпилювання плоских і криволінійних поверхонь
Мета уроку:
Навчальна мета: Навчити учнів проводити обпилювання металу  різними типами напилків  з дотриманням правильної організації робочого місця та техніки безпеки. .

Розвиваюча мета: Розвинути вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховати в учнів бережливе відношення до обладнання, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
Метод проведення уроку:
1.     групова робота
2.     вправи: виконання прийомів, операцій.
3.     Вирішення виробничих ситуацій.


Методичні розробки виховних заходів

1. Гра "Перші 12 балів" з теми: "Будова, ремонт і технічне обслуговування автомобіля"
Читати далі...

2. Відкритий предметний захід по темі: «Двигун, його системи сучасні дизельні інжекторні двигуни»  Читати далі...
Навчально-методичні комплекси


1. Навчально- методичний комплекс з виробничого навчання професії "Слюсар з ремонту автомобілів"  ( ІІІ - розряд ),  2010р  (Відзначено нагородою)



2.  Навчально- методичний комплекс з виробничого навчання з теми: "Технічне обслуговування та ремонт автомобіля", 2012р





Методичні напрацювання

1. Збірник завдань до теми: „Технічне обслуговування та ремонт автомобілів” з використанням інтерактивних вправ для проведення уроків виробничого навчання, 2008 р.

ТЕСТ

„Кривошипно – шатунний механізм

і газорозподільний механізм”



  1. До КШМ належить? (в)

а) картер, поршнева група,  колінчастий вал, маховик, піддон картера ;

б) картер, поршнева група, шатуни, колінчастий вал, піддон картера;

в) картер, поршнева група, шатуни, колінчастий вал, маховик, піддон картера;

г) поршнева група, шатуни, колінчастий вал, маховик, піддон картера;



  1. До поршневої групи належить? (а)

а) поршні, поршневі кільця, поршневі пальці;

б) поршні, поршневі кільця, поршневі пальці, поршневі пази;

в) поршні, поршневі кільця, поршневі пальці, бобишка;

г) поршні, поршневі кільця, поршневі пальці, стопорні кільця;




2. Збірник завдань до теми: "Технічне обслуговування та ремонт автомобілів" з використанням інтерактивних вправ для проведення уроків виробничого навчання


             Перебудова професійної освіти врахування сучасних і перспективних вимог суспільства, науково технологічного прогресу потребує зміни статусу майстрів виробничого навчання. А отже, підвищується їхня особиста відповідальність щодо вибору форм і методів навчання, виховання.

        Професійне навчання - процес, що спрямований на забезпечення професійної самореалізації особистості громадянина, формування у нього глибоких професійних знань, умінь та навичок.

           Урок виробничого навчання - це організаційна форма, яка забезпечує розв’язання єдиного дидактичного завдання. Щоб досягти його потрібно обрати правильні принципи навчання. До провідних принципів навчання належать доступність на наочність навчання.. ‘

На другому курс виробничого навчання з спеціальності: ”Слюсар з ремонту автомобілів ” учні вивчають тему: ’Технічне обслуговування та ремонт автомобілів На яку навчальний планом виділяється ЗО годин. Для активізації пізнавальної активності учнів розроблені інтерактивні вправи і тестові завдання на кожний урок цієї теми.

На кожному уроці при поясненні трудових прийомів і процесів використовуються інтерактивні вправи. Це дає учням можливість краще здійснювати ту чи іншу операцію і орієнтуватись де знаходиться механізм чи деталь автомобіля. З допомогою інтерактивних вправ учень





3. Комплексні контрольні завдання. Професія: «Слюсар з ремонту автомобілів /практична частина/» (ІІ-ІV розряд), 2011р.


Професія: «Слюсар з ремонту автомобілів ІІ – розряд»



Завдання № 1 

/практична частина/

Ви працюєте слюсарем з ремонту автомобілів 2-го розряду. Вам необхідно, дотримуючись правил з охорони праці, відповідно до запропонованого варіанту, провести частковий ремонт кривошипно – шатунного механізму автомобіля. Час виконання згідно нормативів.




4. Енциклопедія. Професія: «Слюсар з ремонту автомобілів"


ЗМІСТ
Про спеціальність
Коротка історія професії

Характер роботи

Умови роботи

Освітня підготовка

Вимоги до робітника

Перспективи

Споріднені професії

Медичні обмеження


Читати далі...


5. Вступні тестові занняття.  

Читати далі..

6. Навчальний посібник на тему: "Виконання робіт з ремонту автомобілів"  Професія: «Слюсар з ремонту автомобілів /практична частина/» V розряд), 2012р


Вступ

На третьому курсі учні вивчають тему: "Виконання робіт з ремонту автомобілів", на яку виділяється 60 годин навчального часу. Даний посібник призначений для повторення і закріплення учнями вивченого матеріалу  на уроках виробничого навчання, шляхом виконування запропонованих вправ по ремонту систем і агрегатів автомобіля  за допомогою інструкційних карт. У яких є не тільки поопераційна розкладка теми уроку, технічних умов, операцій а також графічне зображення. Що сприяє кращому засвоєнню теми уроку.



7. Відеофільм презентація професії "Слюсар з ремонту автомобілів"

 Професія cлюсар з ремонту автомобілів має найбільший попит на ринку праці. В роботі автослюсаря тісно переплітаються функції багатьох слюсарних спеціальностей: слюсаря - наладчика , слюсаря – монтажника, слюсаря механо–складальних робіт. Крім того, в умовах виробництва, йому доводиться виконувати роботи зварника, свердлувальника, верстатника, електрослюсаря. За цією професією працюють переважно чоловіки, які повинні мати добрий зір, загальну фізичну підготовку, координацію рухів, повноцінне функціонування всього рухомого апарату. Також необхідно володіти такими якостями, як зосередженість, уважність, охайність, мати широкий технічний кругозір.
       Якщо ви любите техніку і вам подобається займатися справою, що забезпечує продовження віку автомобіля і у вас є відповідні фізичні дані для  цього - приходьте навчатися до Кіровоградського професійного ліцею. Викладачі та майстри виробничого навчання навчать вас, використовуючи сучасні технології, діагностувати проблему будь-якого автомобіля, провести його технічне обслуговування та ремонт. До ваших послуг обладнані деталями, вузлами та тренажерами різних автомобілів майстерні та лабораторія. Виробнича практика проходить на сучасних автопідприємствах, станціях технічного обслуговування та автосервісу нашого міста.

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ЕТАПУ УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
НА ТЕМУ:
«Ремонт ходової частини автомобіля»


Тема: Виконання робіт по ремонту автомобілів
Тема уроку. Ремонт ходової частини автомобіля.
Мета уроку:
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту ходової частини, розбиранню, вивчення будови й роботи,  складання вузлів і механізмів.. Навчити відновленню нижньої шарової опори з дотриманням правильної організації робочого місця та техніки безпеки.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
Метод проведення уроку:
1.     групова робота
2.     вправи: виконання прийомів, операцій.
3.     Вирішення виробничих операцій.





Міністерство аграрної політики і продовольства України
Подільський державний аграрно-технічний університет
Інститут механізації і електрифікації сільського господарства

Кафедра професійної освіти та  фізичного виховання


ДИПЛОМНА РОБОТА
на тему:

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРАТОРА ГРУПИ СТУДЕНТІВ В ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОМУ УЧИЛИЩІ


Презентація




МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ЕТАПУ УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
НА ТЕМУ:
"Свердління, зенкування, розвертання. Установлення патронів, перехідних втулок та свердел у свердлильні пристрої. Встановлення та закріплення деталей на верстаті"

Тема: Слюсарна справа
Тема уроку:. Свердління, зенкування, розвертання. Установлення патронів, перехідних втулок та свердел у свердлильні пристрої. Встановлення та закріплення деталей на верстаті
Мета уроку:
Навчальна мета:Навчити учнів проводити свердління, зенкування, розвертання. Навчити встановлювати патрони, перехідні втулки та свердел у свердлильні пристрої,  встановлювати та закріпляти деталі на верстаті з дотриманням правильної організації робочого місця та техніки безпеки.
Розвиваюча мета: Розвинути вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховати в учнів бережливе відношення до обладнання, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
Метод проведення уроку:
1.     групова робота
2.     вправи: виконання прийомів, операцій.
3.     Вирішення виробничих ситуацій.


Комплексно- методичне забезпечення уроку: Презентація «Свердління» та засоби її демонстрації, свердлильний верстат, набір свердел, зенкерів, розверток, плакати по темі, інструкції з безпеки праці, інструкційні карти, кросворди, картки завдань.



МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ЕТАПУ УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
НА ТЕМУ:
"Нарізання різьби мітчиком і плашкою"

Тема програми:  Нарізання різьби    
Тема уроку: ( 6  год.) Нарізання різьби мітчиком і плашкою
Об’єкт роботи: Гайки різні, різноманітні виробничі деталі з внутрішніми (наскрізними і глухими) різцевими отворами М8, М10, М12, 3/8, ½.
Освітня мета: Сформувати в учнів знання по виконанню трудових прийомів при нарізанні різьби мітчиком вручну
Виховна мета: Виховувати в учнів добросовісне відношення до праці.
Виховні завдання: виховувати в учнів:
-         Відповідальність за результати своєї праці;
-         Добросовісність, ціле направленість, наполегливість в досягненні цілей;
-         Організованість, зібраність, ініціативність, дисциплінованість.
Розвиткова ціль: Сприяти всесторонньому розвитку особистості.
Розвиткове завдання: навчити учнів основним прийомам логічного мислення, аналізу і  синтезу.

Матеріально-технічне устаткування: свердлильний верстат, мітчики слюсарні для метричних і дюймових різей різні ( відповідно до об'єктів робіт), свердла різні, зенківки 900 і 1200  різні штангенциркулі з величиною відліку за ноніусом 0,1мм., воротки для мітчиків різні, свердла, свердлильні патрони, лещата паралельна, масло мінеральне, інструкційно-технологічна карта, підручник, плакати.

ДОВІДНИК
для учнів з ремонту автомобілів


 (професія: Слюсар з ремонту автомобілів)


Анотація
На утримання автотранспортних засобів у технічно справному стані, що забезпечує ефективний транспортний процес, галузь здійснює великі ресурсні витрати. Зі зростанням швидкостей та інтенсивності руху підвищуються вимоги до надійності автотранспортних засобів, оскільки несправні автомобілі є джерелом дорожньо-транспортних пригод. Економія паливних, енергетичних, матеріальних і сировинних ресурсів у процесі експлуатації автомобілів істотно залежить від їхнього технічного стану, рівня організації матеріально-технічного постачання і процесів перевезення, зберігання і нормування витрат автоексплуатаційних матеріалів та запасних частин автотранспортних підприємств.






Комментариев нет:

Отправить комментарий